Friday, March 11, 2011

cinta ?

disaat ini aku sendiri ,
tiada teman yang menemani , 
memikirkan tentang dirimu ,
membuatkan aku terasa begitu tenang ,
tapi mengapa begitu sukar untuk ku menyatakan yang aku mencintai dirimu ?
lidah ku kelu disaat mata kita bertentangan ,
aku inginkan dirimu ,
tapi mungkinkah itu kan terjadi ?
atau sekadar khayalan ?
diriku telah lali dengan permainan ini , 
permainan yang telah membuat diriku merana ,
mungkin itu yang membuatkan aku terbuang oleh cinta ,
cinta yang tak pernah hadir dengan jujur dalam diri ini ,
amat menyakitkan ,
cukuplah itu kali terakhir aku disakiti oleh cinta ,
mesyesal hati ini untuk menerima cinta ,
namun kali ini ,
aku mengaku bahawa aku amat mencintai dirimu ,
akan ku lupakan kisah pahit itu ,
andainya kau juga jujur dalam percintaan ini ,
itu sahaja pinta ku ,
berat nafasku helakan ,
menanyakan kapan permainan ini kan berakhir?
tidak sanggup rasanya menahan rasa rindu sebesar ini ,
SEMOGA KAU MEMAHAMI PERASAAN KU INI .

No comments:

Post a Comment